Podłoga HEXA
Nowoczesna podłoga o grubości 12 mm, wodoodporna i łatwa w utrzymaniu czystości, co ułatwia zachowanie porządku. Dzięki swojej strukturze zapewnia większą odporność na zużycie i intensywne użytkowanie. Podłogę wykończyliśmy aluminiowymi listwami progowymi.
Ścianki boczne
Standardowe ścianki boczne wykonaliśmy z wytrzymałej sklejki liściastej o grubości 6,5 mm. To ekonomiczne rozwiązanie skutecznie zabezpiecza wnętrze pojazdu przed uszkodzeniami. Ścianki chronią boki pojazdu przed uderzeniami i zarysowaniami.
Nadkola z okuciami
Nadkola zostały wzmocnione aluminiowymi okuciami, co zwiększa ich trwałość i odporność na uszkodzenia. Boki nadkoli wykonaliśmy z sklejki HEXA, a fronty ze sklejki liściastej, co zapewnia spójny wygląd i dodatkową ochronę.
Ochrona drzwi
Tylne i boczne drzwi pojazdu zabezpieczyliśmy sklejką, co minimalizuje ryzyko zarysowań i uszkodzeń. Dodatkowo wymieniliśmy element przy klamce drzwi bocznych – zamiast fabrycznej płyty HDF zastosowaliśmy trwałą sklejkę liściastą.
Zabezpieczenie przestrzeni
Karoseria, która w standardowej zabudowie pozostaje odsłonięta, została zabezpieczona filcem technicznym. Takie rozwiązanie poprawia wygłuszenie wnętrza, redukując hałas podczas jazdy, a także zapewnia estetyczny wygląd.
Zabudowa Opla Vivaro Extra Long to solidne i praktyczne rozwiązanie, które chroni wnętrze pojazdu oraz zwiększa jego trwałość.

